Shell Energy

Mijn account
KlantenserviceNieuwe klant worden Ik ga verhuizen en wil nieuwe klant worden bij Shell Energy. Wat moet ik doen?

Ik ga verhuizen en wil nieuwe klant worden bij Shell Energy. Wat moet ik doen?

Ga je verhuizen en heb je nog geen energiecontract voor je nieuwe huis? Bijvoorbeeld omdat je (voor het eerst) op jezelf gaat wonen? We verwelkomen je graag bij Shell Energy. Lees nu hoe jij je kunt aanmelden.

Zo vraag je je energiecontract aan

Meld je bij ons aan in 5 stappen:

1. Bereken je maandbedrag

Vul je postcode, huisnummer en eventueel je energieverbruik online in. Dan krijg je binnen 3 minuten een aanbod van ons. Weet je je energieverbruik in je nieuwe huis niet? Kies dan voor Ik weet mijn verbruik niet en geef aan uit hoeveel personen jouw huishouden bestaat. Dan maken wij een inschatting voor jou.

2. Kies je pakket

Bekijk ons aanbod en onze tarieven. Kies het energiepakket dat het beste bij jou past. Bij de vraag Ga je overstappen of verhuizen? kies je voor Verhuizen.

3. Je krijgt je contract

Na 1 dag krijg je je contract van ons. Vanaf dat moment heb je 14 dagen bedenktijd, zodat je alles nog eens rustig door kan lezen.

4. Wij regelen energie in je nieuwe huis

Heb je nog een contract op je oude adres? Zorg dan dat je deze zelf opzegt.

5. Gelukt! Je krijgt energie van ons

Nadat je aangesloten bent, lezen we je meterstanden automatisch voor jou uit. Heb je geen slimme meter? Dan sturen we je altijd een mail waarin we uitleggen hoe je je meterstanden doorgeeft.

Welke startdatum kan je kiezen?

Je kunt zelf een startdatum kiezen voor jouw nieuwe adres. Deze datum kan 3 tot 12 weken in de toekomst liggen.

Wil je een startdatum die binnen de komende 3 weken valt? In de meeste gevallen kunnen wij binnen 3 werkdagen energie leveren. Dit is hoe het werkt:

 

  1. Vraag je energie aan met een andere startdatum.

  2. Wacht totdat je je energiecontract binnen hebt, dit duurt 1 dag.

  3. Neem contact op met onze Klantenservice, wij wijzigen dan je startdatum.

Wil je een startdatum verder dan 3 maanden in de toekomst? Dan zit er helaas niets anders op dan te wachten en je 3 maanden van tevoren aan te melden.

Met spoed energie nodig?

Bel ons op 085 208 70 07 en dan leveren we je binnen 3 werkdagen stroom en/of gas. Meer weten? Lees alles over een spoedaanvraag.