Shell Energy

Mijn account
KlantenserviceNieuwe klant worden Ik heb me 24 uur geleden aangemeld en nog niks gehoord. Wat kan ik doen?

Ik heb me 24 uur geleden aangemeld en nog niks gehoord. Wat kan ik doen?

Toen jij je aanmeldde voor onze energie, zeiden we dat je binnen 24 uur een mail van ons zou krijgen. Is die tijd voorbij en heb je nog niks gehad? Goed dat je hier achteraangaat, we helpen je graag.

Check je spam

Soms komen onze mails in de spamfolder terecht. Heb je al gecheckt of dat bij jou ook zo is? Zo ja, voeg dan ons e-mailadres klantenservice@shellenergy.nl toe aan je contacten. Dan komen onze mails de volgende keer gewoon in je inbox terecht.

Nog steeds geen bericht?

Als onze mails niet in je spamfolder zitten, kan het zijn dat je e-mailadres verkeerd bij ons in het systeem staat. Bel ons even op 085 – 208 70 07 en dan maken we het samen in orde.