Shell Energy

Mijn account
KlantenserviceMeters en meterstanden Ik heb de verkeerde meterstanden doorgegeven. Wat kan ik doen?

Ik heb de verkeerde meterstanden doorgegeven. Wat kan ik doen?

Heb je per ongeluk de verkeerde meterstanden aan ons doorgegeven? Kan gebeuren. Lees hier wat je kunt doen om het op te lossen.

Als je je jaar- of eindafrekening nog niet hebt gehad

Neem in dit geval zo snel mogelijk contact met ons op. Bel ons op 085 208 7007 en houd de juiste meterstanden bij de hand. Dan passen wij het voor je aan. Als je nog op tijd bent, komen de goede meterstanden op je factuur te staan.


Als je je jaar- of eindafrekening al wel hebt gehad

Gaat het om een klein verschil? Dan hoef je niets te doen en corrigeren wij dit automatisch voor je op je volgende jaarafrekening. Is het verschil voor stroom groter dan 250 kWh of voor gas groter dan 100 m³ en/of gaat het om een eindafrekening? Bel ons dan op 085 208 7007. Dan passen wij het voor je aan en krijg je een correctiefactuur.