Shell Energy

Mijn account
KlantenserviceJouw gegevens en account Hoe geef ik een extra adres op?

Hoe geef ik een extra adres op?

In sommige situaties heb je energie op 2 adressen nodig. Bijvoorbeeld als je verhuist, maar je oude woning nog niet hebt verkocht. Of als je een vakantiewoning of tweede huis hebt. Lees nu hoe je daar energie voor regelt.

Als je een tweede woning of vakantiehuis hebt

Kies je ook voor je tweede woning voor onze energie? Sluit daar dan een nieuw energiecontract af op onze website.

Tijdelijk 2 woningen door verhuizing

Ga je verhuizen, maar heb je je oude woning nog niet verkocht? Dan zijn er verschillende situaties mogelijk:

1. Je woont nog in je oude huis terwijl je klust in je nieuwe huis
De levering van energie stopt pas als je een einddatum hebt doorgegeven. Het is wel handig om alvast energie te hebben in je nieuwe huis. Stroom voor je boormachine of gas voor de verwarming bijvoorbeeld. Dit vraag je aan bij onze Klantenservice.

2. Je woont al in je nieuwe huis, je oude huis staat leeg
Je kunt je energie in je oude huis opzeggen, maar bedenk goed of je dit echt wilt. Vaak heb je toch nog stroom nodig, bijvoorbeeld voor de koelkast of de deurbel. In dat geval kun je ook je maandbedrag verlagen. Als de sleutels overgedragen zijn, zeg je je energie zo snel mogelijk op.

Eindafrekening

Als je je energie op je oude adres opzegt, krijg je daar nog een eindafrekening voor. Hierop staat hoeveel stroom en gas je hebt verbruikt tot de einddatum van onze levering. Het kan zijn dat je hier nog iets voor moet betalen. Heb je alleen je gas opgezegd, maar krijg je nog wel stroom van ons? Dan krijg je alleen een eindafrekening voor je gas.

Trouwens, heb je je verhuizing al doorgegeven?

Bel ons op 085 208 7007 of mail naar klantenservice@shellenergy.nl. Dan regelen wij de rest. Ben je het vergeten en heb je al binnen 24 uur energie nodig? Doe dan op dezelfde manier een spoedaanvraag.