Shell Energy

Mijn account
KlantenserviceFacturen en betalingen Wat moet ik doen als ik een betalingsherinnering heb gekregen?

Wat moet ik doen als ik een betalingsherinnering heb gekregen?

Heb je je factuur niet binnen 7 dagen betaald of konden wij het bedrag niet van je rekening afschrijven? Dan krijg je van ons een betalingsherinnering. Dit is wat je moet doen.

Een betalingsherinnering, wat nu?

Geen zorgen, er is op dit moment nog niets aan de hand. Je krijgt nog 7 dagen om je factuur te betalen. In de e-mail met de betalingsherinnering staat een link. Als je daarop klikt, kun je het geld naar ons overmaken.

Als je niet kunt betalen

Ben je niet in staat om je factuur te betalen? We helpen je graag. Neem contact op met onze Klantenservice en dan bespreken we wat je mogelijkheden zijn.

Is de betalingsherinnering onterecht?

Het kan zijn dat we je onterecht een herinnering hebben gestuurd. Bijvoorbeeld als je betaald had, vlak voordat we je een bericht stuurden. In je online account kun je controleren of er nog facturen openstaan. Staat er niets open? Dan hoef je niets te doen. Staat er wel een bedrag open? Dan kun je dat direct naar ons overmaken met de online betaallink. Als je twijfelt of je nog iets moet betalen, neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. Dan zoeken wij het voor je uit.