Shell Energy

Mijn account
KlantenserviceContract en tarieven Hoe wijzig ik mijn contract?

Hoe wijzig ik mijn contract?

Wil je je contract binnen de bedenktijd of na de startdatum wijzigen? Dat is geen probleem. Op deze pagina lees je wat de mogelijkheden zijn en hoe je wijzigingen aan ons doorgeeft.

Binnen de bedenktijd

Als je bij ons een contract afsluit, krijg je altijd nog 14 dagen bedenktijd. 

Benieuwd wat er allemaal in je contract staat? We hebben dit naar je toegestuurd per e-mail. Als je iets wilt wijzigen, bel ons dan op 085 208 7007 of mail naar klantenservice@shellenergy.nl. Dan maken wij het voor je in orde.

Na de startdatum

Is je bedenktijd van 14 dagen voorbij? Dan is je contract ingegaan en kun je de startdatum niet meer wijzigen. Je kunt de looptijd nog wel wijzigen. Om te zien wat voor contract je precies hebt, kijk je in je online account.

Extra producten toevoegen

Heb je een tweede huis of vakantiehuis en wil je hier ook energie voor regelen? Dan vraag je gewoon een tweede contract bij ons aan.